Húsvéti idöszak, Magyarul

Én vagyok a szőlőtő … gyerekeknek

Ma van húsvét ötödik vasárnapja. Jézus azt mondja: “Én vagyok a szőlőtő, ti a szőlővesszők. Aki bennem marad, és én őbenne, az bő termést hoz.”

Mit jelent ez? Jézus összehasonlít minket a növényekkel: ha egy ág a növényhez van kapcsolva, az ág növekedhet, virágozhat és gyümölcsöt hozhat. De ha az ág letörik, akkor nincs életforrása, és hamarosan kiszárad.

Próbáld ki! A mai sétádon szedhetsz egy kis levelet és hazaviheted. Ne adj neki vizet, hadd, hogy a levélke az életforrása nélkül legyen. Meglátod, hogy a levél hamarosan összezsugorodik és kiszárad.

Mi nem ilyenek akarunk lenni! Szeretnénk növekedni, virágozni és erős fává válni, sok dús gyümölccsel! Hogyan csináljuk ezt? Ha Istenben gyökerezik az életünk, akkor erőt ad nekünk a szeretet növekedéséhez. Minél jobban növekszünk a szeretetbe, annál több jócselekedetet fogunk tenni. Ezek a jó cselekedetek pedig életfánk gyümölcsei!

2 thoughts on “Én vagyok a szőlőtő … gyerekeknek”

Leave a comment